Order

1. Hur vet jag om min order har blivit mottagen?

Det skickas alltid ett ordererkännande till den e-post du har uppgivit vid beställningen. Har du inte fått ett mail så har beställningen inte gått igenom eller kan en felaktig e-postadress vara angiven. Kontrollera gärna din skräppost så att mailet inte har hamnat där. Är du osäker så kontakta gärna kundtjänst.

2. Hur gör jag om jag vill komplettera eller ändra min order?

Detta går tyvärr inte att göra själv. Du måste lägga en ny order på de delarna du vill lägga till. 

3. Hur gör jag om jag vill avbryta en order som jag lagt?

Kontakta kundtjänst via mail på bestalla@hydroflasksverige.se eller kontakta oss sida inom 24 timmar efter att du har betalat, så hjälper vi dig med detta under förutsättning att din order inte är plockad, packad eller skickad ännu. Är den skickad så måste du hämta ut paketet och skicka tillbaka det till oss.

4. Vad händer om jag inte hämtar ut ett paket som jag beställt?

Hämtar du inte ut paketet du beställt debiteras du 300 kr för outlöst paket.

5. Vad händer om jag får fel artikel?

Om det finns problem med din beställning – om det är fel storlek, fel färg, defekt eller på annat sätt inte exakt vad du ville – så meddela oss helt enkelt så ger vi dig återbetalning eller ersätter föremålet.

6. Är alla priser på hydroflasksverige.se inklusive moms?

Ja.

7. Vad kostar frakten inom Sverige?

Standardfrakten inom Sverige är fri vid ordervärde över 495 kr och kostar normalt 49 kr för order under 495 kr.

8. Hur mycket måste jag handla för, för att få det fraktfritt inom Sverige?

Den fraktfria gränsen går vid 495 kr.

9. Jag önskar kompletterande information om en produkt, vart vänder jag mig?

Saknar du information om en produkt får du gärna kontakta vår kundtjänst på info@hydroflasksverige.se eller kontakta oss sida så hjälper de dig.

10. Jag hittar inte det jag söker på denna sida hur kontaktar jag er?

Du kan kontakta oss både via mail info@hydroflasksverige.se och via kontakta oss sida.